3.06.2015

Wet n Wild Şeffaf Kaş Jeli

Herkese Merhaba :)
Bugün sizlere hemen her makyajımda -makyaj yapmasam da- kullandığım aslında çok gerekli gibi görülmeyen ama benim oldukça işime yarayan Wet n Wild şeffaf kaş jelinden bahsetmek istiyorum.


İlk kullanmaya başladığınızda tamamen içi şeffaf duruyor,kullandıkça kaşlarınızda kullandığınız kalemin,farın boyası jele bulaşıyor.Biraz kirli bir görüntü ama benim için bir sıkıntı yok.

Daha önce Essence kaş jelini de kullanmıştım.Şuan bittiği için elimde yok malesef fakat bu yazı biraz karşılaştırma yazısı gibi olacak.

Öncelikle bu tür şeffaf maskaralar ne işe yarıyor ondan bahsedelim.
  1. Eğer çabuk uzayan ve düşen kaşlarınız varsa bu kaş jelini kullanarak kaşlarınızın sabit kalmasını sağlayabilirsiniz.
  1. Kaşlarınızı far,kaş kalemi vs. ile boyuyorsanız ve boyanın gün boyu kalmasını istiyorsanız yine bu kaş jelinden faydalanabilirsiniz.

Wet n Wild kaş jelini Essence ile karşılaştıracak olursak Essence kaşta daha ıslak duruyor, Wet n wild'ın daha doğal bir duruşu var.Sabitleme de ise Essence daha yoğun kıvamlı olduğu için daha başarılı.Fiyatları hemen hemen aynı.
Kaşlarım ıslak durmasın,kaş jeli sürdüğüm çok belli olmasın diyorsanız Wet n Wild,kaşlarım çok iyi sabitlensin gün boyu kımıldamasın diyorsanız Essence'i satın almanızı tavsiye ederim.





2 yorum :

  1. bende seviyorum ama sanı hijyen acısından risk taşıyor gibi geldi bana:(

    YanıtlaSil
  2. şeffaf jellerde bu hijyen durumu var malesef,eğer çok tedirgin oluyorsan sık sık değiştirebilirsin ben kıyamıyorum bitmeden çöpe atmaya :)

    YanıtlaSil