3.06.2015

Nyc Bronzer SUNNY

Herkese Merhaba !
Bugün sizlere Youtube camiasında öve öve bitirilmeyen drugstore bronzerların şahı olan Nyc Sunny'den bahsetmek istiyorum.

Nyc markası yakın zamanda -çok yakın değil- Watsons'a geldi fakat en beğenilen ürünlerinden biri olmasına karşın bu bronzer gelmemişti.Ben Üsküdar'daki Watsons'tan aldım.İyiki de almışım.



Ambalajı biraz basit görünüyor,şık değil.Ama fiyatı ve performans olarak baktığınızda bu pek önemli olmuyor.Kapağını açması kapatması çok kolay değil.Açtıktan sonra kapanırken 'tık' etmesi gerekiyor.Bu açıdan sağlam aslında.Kendi kendine açılıp kırılması mümkün değil.Aynası olması güzel,işlevli.
Yapısı bildiğimiz pudra gibi oldukça hafif kat kat uygulasanız bile un kurabiyesi gibi olmuyorsunuz.Bu arada ürün mat.

Rengi ise çok çok güzel.Bazı bloglarda ve Youtube'da içinde turunculuk olmadığı söylense de ben buna katılmıyorum.Rengi tamamen küllü bir renk değil,içinde biraz turunculuk var.Ama bence bu bir dezavantaj değil.Çünkü sıcak tonu sayesinde yüzünüze güneşten yanmış gibi bir efekt veriyor.


Rengi fotoğraftan göründüğünden biraz koyu. Pigmentasyonu çok iyi değil. Bana göre bu da güzel bir özellik.Elinizin ayarını kaçırıp yüzünüzde çamur gibi durması pek mümkün değil.Onun haricinde pigmentasyon zayıf olduğu için beyaz ve buğday tenlilere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.Esmer tenlilerde ise kendini göstermeyecektir.
Bu ürün Benefit Hoola'ya dupe gösteriliyor.Hoola bildiğimiz üzere kontür için kullanılıyor.Hoola bende yok fakat içinde turunculuk olmadığını epey küllü bir renk olduğunu biliyorum.Sunny Hoola kadar küllü olmasa da yine de kontür için kullanılabilir.
Son olarak fiyatı çok çok uygun.9 lira :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder