3.11.2015

Ruby Kisses Pot O'miracle Lip Revitalizer

Herkese merhaba :)



Kışın dudaklarımızın daha çok kuruması ve çatlamasıyla birlikte lip balmlara daha çok ihtiyaç duyuyoruz.Ruby Kisses'in bu lip balmı ise tam bir kış lip balmı.



Ambalajından başlamak istiyorum önce.Gerçekten göz alıcı.Metal kutuda,vintage görünümlü bu lip balm satın alma duygusunu depreştiriyor :)




Ürünün yapısı bu şekilde,sarı vazelin gibi.Yapısını çok severek kullandığım,favori lip balmım Blistex'e -şurada kendisinden bahsettim- oldukça benzettim.Hatta bu yazı biraz karşılaştırma yazısı gibi olacak.


Ürün içerisindeki kakao yağı,shea yağı,tatlı badem yağı,aloe vera ve E vitamini sayesinde kuru ve çatlamış dudakları onarmayı vaadediyor ve bunu oldukça iyi başarıyor.Yapısı Blistex'ten biraz daha hafif.Blistex daha uzun süre dudakta kalıyor.


Kokusunda ise içerdiği %2 nane yağından dolayı nane baskın hissedilirken,Blistex'te daha çok mentol kokusu hissediliyor.
İki üründe dudaklarda biraz karıncalanma yapıyor.


Bana göre tek kusuru çok ilgi çekici olmasına rağmen ambalajı.Her kullanımda parmakla temas ettiğinden hijyenik değil.Lakin bu sorun da dudak fırçası ile halledilebilir.


Ben indirimden 9-10 liraya satın almıştım.Çok severek kullanıyorum,tavsiye ederim :)








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder