1.11.2015

BİTENLER #1

Herkese merhaba :)


Bugün sizlere biten ürünlerimden bahsedeceğim.



Bebak Acı Badem Sütü Makyaj Temizleme Mendili : Tek başına makyaj çıkarmada yeterli değil.Sabah yüzümü jel ile yıkamak istemediğim zamanlarda kullanıyordum.Yapısı sertti,yeteri kadar ıslak değildi.Kokusunu sevmiştim bir tek.Tavsiye etmiyorum.


Rexona Shower Clean : Rexona'nın en sevdiğim deodorantlarından biri.Diğeri ise sanırım artık üretilmeyen bamboo olanıydı.Kokusu gerçekten çok güzel,ferah,adını hak ediyor.Korumasına gelirsek günü kesinlikle kurtarıyor.Tek kusuru biraz öksürtmesi oldu.Onun haricinde sevdiğim,tavsiye ettiğim bir deodorant.


Madame Coco Rose El Kremi : Madame Coco çiçek kokularında gerçekten çok ama çok başarılı.Mutlaka denemenizi öneririm.Gardenya,orkide,amber ve güllüsü var.Bendeki güllüsü.Kokusu m-u-ht-e-ş-e-m,ne çok bayık ne çok parfümlü.Buram buram kokuyor.Yapısı hafif,yağlı değil.Yapış yapış hissi de yok.Tam çantaya atmalık.1,5 - 2 liraya almıştım.Mutlaka bakın derim.

Avon Scrub:Peelingimsi duş jeli.Kokusu güzel,çiçeksi.Ama peeling görevini pek yerine getiremedi.Bir daha satın almam.


Blistex Medplus :Tek kelime ile BAYILIYORUM.Normalde ürünlerin üzerinde yazan 'onarır,iyileştirir' gibi tabirlere pek inanmam.Ama bu lipbalm bir başka.Çatlamış,kuru dudakları bir gecede toparlıyor.Gece sürdüğümde sabah hala dudağımda hissediyorum.İçinde mentol var,sürdüğünüzde dudağınızda bir ferahlık oluyor.Rujun altına sürmeye pek müsait değil,özellikle mat rujlara.Çünkü yapısı çok yoğun.7-10 lira arası bir fiyata almıştım.Kesinlikle değer.



Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Başka bir temizleme suyu ile birlikte bir inceleme yazısı gelecek.Tekrar alıcam mutlaka.


Nivea Cocoa Butter Vücut Nemlendiricisi:Kendisinden ne kadar memnun kaldığımı ayrıntılı olarak şurada anlatmıştım :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder